Yönetim kurulu gerekirse kendi içinde toplantı falan yapmasın!
Erdem Övüç

Erdem Övüç

erdemovuc@gmail.com

17 Ocak 2020 Cuma - 01:26

Yazarın Tüm Yazıları

Spor 41

Şunu herkes bilmeli…

Biz gazeteciler kötü insanlar değiliz.

Kendi adıma konuşmak istiyorum.

Her şeyden önemli tuttuğum konu KOCAELİSPOR'dur!!!

Bu camianın menfaati neyi gerektiriyorsa, babam bile eksi yapsa bunu anlatmak zorundayım.

Ancak camianın bütünlüğünü ve itibarını korumak da zorundayım.

Neticesinde ben taraflı bir gazeteciyim.

KOCAELİSPOR tarafındayım.

 

ŞU TARTIŞMA OLAYI

Murat Sağlam ile Aydın Yurtçu arasındaki sıkıntıyı toplantıdan bir kaç saat sonra tüm detayları ile öğrendim.

Ancak KOCAELİSPOR camiasının ahengini bozmaması, alt yapısı ile üst yapısı ile her kulvarda şampiyonluğa koşan kulübün kumaşına zarar gelmemesi için konuyu gündeme getirmeme kararı aldım.

Ki bunun gibi niceleri var.

Akşam saatlerinde Barış Kocaeli ve En Kocaeli siteleri gerçekten iyi bir habercilik ortaya koyarak haberi duyurdu.

Doğal olarak ben de bildiklerimi paylaşmak zorundaydım...

 

BİR GÜN BİR BAKMIŞSINIZ…

Benim ile ilgili ön yargı içerisinde olanlar şunu net bir şekilde bilmeli.

Eğer gerçekten açık arayan, art niyet besleyen birisi olsam yemin ederim ki çok can sıkarım...

En azından bu kavga haberini o an gündeme sunabilirdim.

Boru değil, Şubat 26’da 20. yılım geride kalacak hamdolsun.

Neyin ne olduğunu bilecek kadar törpülendim yani. 

Bildiklerim bende saklıdır...

Ama bir gün bir bakmışsınız Pandora’nın Kutusu açılıvermiş.

 

HER ŞEY YOLUNDA GİDERKEN

KOCAELİSPOR yıllar sonra saha içinde çok iyi.

Demin de dediğim gibi, gerek alt yapı, gerekse de üst yapıda “U-19 hariç” zirvedeyiz.

Transfer açılmış, kaynak sağlanmış, mis gibi tesisler verilmiş ve kent de KOCAELİSPOR etrafında kenetlenmişken bu tür kavgalar, tartışmalar camiaya çok zarar verdiği gibi kurumsal itibarı da lekeliyor.

Ne gerek var ki...

Yönetimde çok güzel abilerim, arkadaşlarım var.

Hüseyin Üzülmez başkan benim ergenliğimi bilir.

Yıllardır beni tanır ve sevdiğni de bilirim.

Ben de kendisine hiç sayıgısızlık yapmadım.

Mesleki anlamda eleştirim kimi zaman olsa da büyük her zaman büyüktür.

Bahadır Taşer, benim ve Mustafa Çeliksoydan kardeşimin arkadaşıdır. 

Veli Başkurt abi babamı çok yakından tanır, her zaman selamını gönderir sağolsun. 

Ki Mustafa ayrıca gerek Hüseyin Üzülmez’e, gerekse de Murat Barış’a yakındır.

Mustafa benim can kardeşimdir, onun yakın olduğu kişilere benim haksızlık yapma ihtimalim "Mesleki sınırlar haricinde" asla yoktur.

 

OLAYLARLA İLGİSİ OLMAYANLAR DA SIKINTI ÇEKİYOR

Ancak bazı şeyler vardır, yenilmemeli, yutulmamalı.

Ben hem ilk stat önü tartışmasını hem de bu ikinci tartışmayı ilk bilen olarak yuttum.

Yönetimin bu şekilde gündeme gelmesini istemedim.

Ancak gelinen noktada ne kadar fedakarlık yapılsa da yaşanan çok üzücü hadiseler tüm emeklerini heba ediyor. 

Hüseyin Üzülmez başkana sesleniyorum.

Sürekli böyle kavga edilecekse, yapmayın başkanım toplantı moplantı! Ki toplantılarda gerilim yaşanıyor, tat tuz olmuyor!

Bilgi almadığım düşünülmesin, kimsenin farkında değil belki ama benim antenler sürekli açıktır. 

Öğrendiklerimizin ardından biz de zor durumda kalıyoruz.

Yazsak bir dert, yazmasak bir dert.

Ki yazmadığımızda da gazete yönetimi hesap soruyor.

Sorar da. 

Yönetimde olaylarla ilgisi olmayan yöneticiler de yaşananlardan malesef olumsuz etkileniyor.

Sokaktaki adam “Kocaelispor yönetiminde kavga” haberi okuduğunda, tüm yöneticiler üzerinde bir töhmet kalıyor.

İnsanlar tüm yöneticileri sanki kavgacıymış gibi düşünüyor.

 

TAHİR BÜYÜKAKIN TOKMAĞI ELİNE ALIRSA?

Bize malzeme verecek şeyler yapılmasın artık.

Madem söz konusu KOCAELİSPOR, en azından lig bitene kadar sakin olunsun.

Bu sadece yönetim değil herkes için geçerli.

Daha kritik konu, kaynak noktasındaki en kritik adam Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın da yazılanlara, yaşananlara içerliyor.

İnanın bana canı da çok sıkılıyor.

Bir gün alırsa eline tokmağı şaşılmasın.

Hee siz iyi şeyler yapın, yazmazsak ya da konuşmazsak o zaman siz hesap sorun.

Sadece ben Darülaceze’yi 2 kez yazdım. Yazacağım da…

İlk günlerde yönetimin cebinden yarattığı kaynakla ilgili iki kez manşetten haberi bizzat ben derledim.

Yine en son derin araştırmalar sonucu öğrendiğim ve tatlıya bağlanan Murat Hacıoğlu dosyasında yönetimin mücadelesi de 2 kez kaleme döküldü.

Transfer açılınca apoletleri bir bir ekledim, harabeden saray yavrusuna çevrilen Kocaelispor Brunga Tesisleri'ndeki değişim de manşetten derlendi.

Art niyetli olan adam bu ve bunlar gibi artıları yazar mı?

Neyse o hocam! 

Ama en küçük eleştiride oklar yine kalkıyor.

Benim eleştirilerimi az çok bilirsiniz... 

Yapıcıdır ve asla rencide edici değildir. 

Her neyse…

Benim ne demek istediğim anlaşılmıştır illa ki.

Kısacası sevgili Spor41 okurları, her şey yolunda giderken olumsuz şekilde gündeme gelinmesin.

Bize atın adım, koşalım.

Sırt dönülürse de hiç ama hiç sıkıntı olmaz.

Herkesin yolu açık olsun.

 

 

HAŞMET UÇAR KONUSU

Bir de son olarak şunu söylemem lazım.

Bizim, yani kimi gazetecilerin, yedek yöneticilerden Haşmet Uçar ile olan birlikteliği son genel kuruldan da hayli öncedir.

Yani Haşmet abiyi mevcut yönetimden çok önce tanıdık.

İyi ki de tanımışız.

Basın Sözcüsü oldu ve doğal olarak bilgi ihtiyacımızı Haşmet abiden gidermek istedik.

Haşmet abiyi Basın Sözcüsü bizzat Hüseyin Başkan “Senin basınla aran iyi” diyerek teklif etti.

Yani adam “Ben Basın Sözcüsü” olmak istiyorum diye hasretlenmedi.

Ama her ne hikmetse Uçar'ın yetkisi alındı, gruptan çıkarıldı.

Bu çok onur zedeleyici bir durum.

İsmail Araç ile Hüseyin Üzülmez arasındaki gerilimin ardından, Başkan Üzülmez hem İsmail abinin hem de Haşmet abinin yetkilerini aldı.

Kısa bir süre sonra İsmail abi eski görevine gelirken, Haşmet abi düşünülmedi.

Şimdi bu yaşananların tüm sorumlusu Haşmet abi mi? Yani o kötü polis mi?

 

 

ADAMIN DÜNYA’DAN HABERİ YOK!

Bizim, maç öncesi protestomuzun müsebbibinin Haşmet abi olduğu da düşünülmüş.

Bakın, en sevdiklerimin üzerine yemin ederim ki (Ki yemin etmekten nefret ederim) Haşmet abinin bu olaydan zerre haberi yok.

Ki Dünya'daki her hangi bir canlı kafama koyduğumdan beni geri koyamaz ki. (Mustafa hariç) 

Kendiliğinden, bir anda gelişen ve sonuçlanan bir olay bu protesto.

Selahaddin Dinçel hocamızın Kocaelispor ile anlaşmasının ardından konu ile ilgili sağlıklı bir basın toplantısının yapılmaması, Dinçel’in ilk antrenmanını basına kapaması, yine Korukır döneminde de basına antrenmanların kapanması, başkaları tesiste saha içine girerken, top sektirirken cezaların biz gazetecilere fatura edilmesi, sezon öncesi yeni transferlerin görüntüleri elimizde olmasına ve bunu haberleştirmemize rağmen, taraftarlar özçekim yapıp, ardından yapılan açıklamalarda “Transferi açarken basının haberleri yüzünden 2-3 milyonluk olduk” denilmesi vs… gibi konular bizi protesto yapmaya iten bazı hususlardı.

Kısacası Haşmet abinin durup dururken günahı alındı.

He içeride benim bilmediğim bir şey var mı bilemem ama…

Bence Haşmet abiden helallik alınması lazım.

Yazık, adam uzun süredir bunun olumsuz psikolojisini yaşıyor.

Hiçbir suçu günahı yokken…

 

 

YAZARIN DİĞER YAZILARI

Yazarın Tüm Yazıları

KÖŞE YAZARLARI

ANKET

KOCAELİ NAMAZ VAKİTLERİ

İMSAK
GÜNEŞ
ÖĞLE
İKİNDİ
AKŞAM
YATSI
05:55
07:35
13:25
16:28
18:54
20:22