Ne oyun var ne de yuh! YAZIK!
Kafam o kadar karışık ki anlatamam.
İnanılmaz derecede doluyum, sinirliyim ve hâlâ yaşananları üzerimden atabilmiş değilim.
Milli takımda yaşanan sonuçlar ortada.
Evet, futbol sahada oynanır ve sahada kazanılır.
Peki, bu turnuva bize ne öğretti?
Dünya Kupası bambaşka bir platform.
Bana göre federasyon başkanının açıklamaları futbolun önüne geçti.
Futbolun konuşulması gereken yerde yöneticilerin açıklamalarını konuşuyorsak, ortada ciddi bir sorun var demektir.
Racon keser, gider yapar, prim verir... Yazık, gerçekten yazık!
Şöyle düşünelim… Koca bir neslin hayatındaki en önemli sınavlarından biri olan YKS’ye hazırlanan gençlerin yaşadığı ruh hâlini düşünelim.
Milli maç için herkes ekran başında, kalbi ve nabzı yüksek bir şekilde takımını destekliyor. Sahada alınan sonuçlar hüsran, federasyon başkanının açıklamaları ise sonuçlardan bile kötü. “Yok sırtlanlar bekliyor, herkes haddini bilsin...”
Yazık bu gençlere. Bu sınavda bir yıllık emek var emek!
Bir de gençlerin yaşadığı hayal kırıklığına bakalım.
Şaka gibi... Ruhsuz takımın, ruhsuz hocasının maç sonu açıklamaları, oynanan oyundan daha kötü.
Millet olarak bizler Dünya Kupası’na hazırlandık.
Peki, siz beyler, sizler neye hazırlandınız?
Evet, Dünya Kupası’na gidince gururlandık.
Ya sonrası? Gerçekleri konuşmak, yazmak ve eleştirilmek neden zorunuza gidiyor?
Her şey iyiyken iyiydi. Böylesine bir grupta alınan sonuçları nasıl hazmedeceksiniz acaba?
Ulusal ligde neler yapacağız bakalım.
Umarım sınava giren gençlerin vebalini almamışsınızdır.
Dünya Kupası bizim için büyük bir hayal kırıklığı olarak tarihe geçti.
Açıkçası hevesimiz kursağımızda kaldı.
Montella’ya verilen sürenin ve değerin sonuna gelindiğini düşünüyorum.
Gerek federasyonda gerekse de teknik ekipte, eski oyunculardan oluşan ve milli takım ruhunu bilen isimleri görmek istiyoruz.
Futbolu bilen, beyefendi ve vizyon sahibi yöneticiler görmek istiyoruz.
Kafasına göre kabadayılık yapan başkanlar değil; gelişen, geliştiren ve örnek olan başkanlar görmek istiyoruz.
İş insanı kimliğinden çok sporun içinden gelen, gençleri önemseyen ve ülke futboluna değer katan yöneticiler görmek istiyoruz.
Kısacası beyefendi bir başkan istiyoruz.
NEYİ BEKLİYORUZ?
Gelelim kentimizde yaşanan spor olaylarına...
Allah, Selçuk Hoca ve ekibine kolaylık versin.
Zor günler bekliyor hocayı…
Almak istediğimiz oyuncuları alamıyor, göndermek istediğimiz oyuncuları gönderemiyoruz. Nasıl bir sezon bizleri bekliyor, belli değil.
SGK ve vergi borçları belimizi büküyor.
Daha yeni yapılandırma ve taksitlendirme için müracaat etmedik.
Yüksek ücretlerle transfer ettiğimiz oyuncular da mali açıdan kulübü zorluyor.
Mevcut şartlar ortada. İnanın artık kara kara düşünüyoruz.
Artık güzel şeyler duymaya ihtiyacımız var.
Bu arada sevgili Murat Tiryaki hocama da altyapıdaki yeni görevinde başarılar diliyorum.
Her şey Kocaelispor için.
Sağlıcakla kalın.
YAZARIN DİĞER YAZILARI
- Kocaelispor'da iç acıtan vedalar! 15 Haziran 2026 Pazartesi
- Aman! Diyorum başka bir şey demiyorum! 08 Haziran 2026 Pazartesi
- Kocaelispor kongresi ve beni üzen konu 01 Haziran 2026 Pazartesi
- Bize paralı yönetici lazım! 12 Mayıs 2026 Salı
- “İnan”ç! 05 Mayıs 2026 Salı
- Alikahyaspor'u kutlarım 27 Nisan 2026 Pazartesi
- Göz Göz’ü resmen TEPELEDİK! 22 Nisan 2026 Çarşamba
- Gölcükspor için kaldı iki! 15 Nisan 2026 Çarşamba
- Bu puan net bir mesajdı! 13 Nisan 2026 Pazartesi
- Örnek insan Mircea Lucescu! 09 Nisan 2026 Perşembe